Er du stødt på et spørgsmål, så læs med her!
Nedenfor finder du en liste over de mest stillede spørgsmål vedrørende ophold, gavekort m.m. hos Danske Hoteller A/S.
Fandt du ikke svaret, som du ledte efter?
Kontakt hotellet direkte ved booking af ophold - find kontaktoplysninger her.
Drejer dit spørgsmål sig om gavekort m.m., kan du kontakte os på info@ danske-hoteller.dk
Spørgsmål vedr. betaling
Hvis du oplever, at beløbet stadig er reserveret på din konto efter annullering, så kontakt os på info@. danske-hoteller.dk
Oplys venligst reservationsnummer, hvilket hotel det drejer sig om, dato for opholdet og evt. dato for booking af opholdet i mailen.
Du har to muligheder for betaling ved booking af ophold:
Betal på hotellet, men angiv kortoplysninger: Her angiver du dine kortoplysninger ved booking, men selve betalingen sker først ved check ud på hotellet.
Forudbetal online med det samme: Hvis du vælger denne mulighed, vil betalingen for opholdet ske med det samme online. Dermed vil der ikke være noget at betale ved check ud (Denne mulighed kan dog ikke vælges på Danske Hoteller A/S' hovedside).
Har du booket vores kør-selv-ferie, vil du altid skulle betale ved check-ud.
Beløb på debitkort reserveres i op til 30 dage. Skulle der opstå problemer, er du velkommen til at kontakte os på info@ med information om reservationsnummer, fulde navn, bookingdato, beløb og hotel. danske-hoteller.dk
Hvis du vælger at betale på hotellet, skal du altid angive dine kortoplysninger. Dette er for at minimere risikoen for svindelbookinger.
Bemærk, at hvis du benytter et debitkort, vil der altid blive reserveret et beløb på kortet. Det skyldes, at debitkort ikke kan overtrækkes, og der derfor skal være dækning for det beløb, der reserveres.
Denne reservation er en del af kortbetingelserne og sker automatisk i henhold til regler fastsat af NETS – det er ikke noget, vi som hotel og hotelkæde kan påvirke.
Spørgsmål vedr. din booking
Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse, er bookingen ofte ikke gået igennem. Vi opfordrer derfor til at prøve at booke igen.
Du er også altid velkommen til at kontakte hotellet direkte for at få bekræftet, om bookingen er gået igennem. Du finder kontaktoplysninger på hotellerne her.
Ved spørgsmål om din booking skal du kontakte det hotel, du har booket – eller forsøger at booke – ophold på.
Du finder kontaktoplysninger på hotellerne her.
Spørgsmål vedr. vores fordelsprogram og nyhedsbrev
Nej, der optjenes ikke bonus på specialarrangementer og større selskaber/fester med mad og drikke i restauranterne.
Specialarrangementer inkluderer f.eks. arrangementer, der fremgår af arrangements-kalenderen på hjemmesiden.
Du optjener bonus på flg.:
Ophold booket online på Danske Hoteller A/S' hjemmeside eller hotellernes egne hjemmesider. Du finder en oversigt med hotellernes oplysninger her.
Køb af mad og drikke fra menukortet til listepriser i vores restauranter på Danske Hoteller A/S' hoteller og kroer.
Gælder ikke specialarrangementer og større selskaber.
Nej. Som fordelsgæst er det påkrævet, at du er tilmeldt vores nyhedsbrev, hvor vi løbende udsender inspiration til ophold og gode tilbud.
Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, bliver du samtidig en del af vores fordelsprogram og optjener 2,5% bonus på online-bookinger samt på køb af mad og drikke til listepriser i alle vores restauranter - uanset om du er overnattende gæst eller ej.
Har du ikke modtaget bonuskroner for dit sidste ophold, så kontakt venligst hotellet direkte pr. mail og oplys dit reservationsnummer, navn, ankomstdato og afrejsedato. Hotellet vil derefter tilskrive dig bonus hurtigst muligt.
Har du besøgt restauranten, vedhæft venligst en kopi af kvitteringen i mailen.
Find kontaktoplysninger på hotellerne her.
Bemærk: Du er kun berettiget til bonus ved online-bookinger og køb i restauranten til listepriser.
Du kan tilmelde dig vores fordelsprogram her.
Når du tilmelder dig vores fordelsprogram og optjener bonus, vil du samtidig modtage vores nyhedsbrev med gode tilbud og inspiration til ferien.
Spørgsmål vedr. gavekort
Gavekort til Danske Hoteller A/S er gyldigt 3 år fra udstedelsesdato.
Du kan altid se udstedelsesdatoen på dit gavekort.
Ja, du kan frit vælge at overdrage dit gavekort til en anden person.
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@, så vil vi undersøge mulighederne for forlængelse. danske-hoteller.dk
Vedhæft venligst et billede af gavekortet og/eller oplys dealkoden.
Det afhænger først og fremmest af, hvilket gavekort du har købt.
Har du købt et gavekort til en bestemt begivenhed/ophold, kan gavekortet kun benyttes hertil – det vil også fremgå af gavekortet.
Har du købt ”Gavekort til Danske Hoteller A/S”, kan du benytte gavekortet på alle vores hoteller og kroer rundt om i Danmark, inklusiv restauranterne på hotellerne.
Du kan finde en oversigt over alle hoteller, hvor du kan benytte gavekortet, her.
Danskedeals.dk er Danske Hoteller A/S' dealsite, hvor der løbende kommer gode tilbud fra vores hoteller og kroer rundt om i Danmark. Det er også her, du kan købe gavekort på et valgfrit beløb til alle vores hoteller og kroer.
Nej, du behøver ikke bruge hele beløbet på én gang. Benytter du ikke hele beløbet, vil hotellet udstede dig et nyt gavekort med restbeløbet.
Spørgsmål vedr. Danskedeals.dk
Danskedeals.dk er en hjemmeside fra Danske Hoteller A/S.
På Danskedeals.dk har vi samlet gode tilbud/deals fra alle vores hoteller og kroer rundt om i Danmark. Vi opdaterer løbende vores deals, så der altid er nye og spændende tilbud på siden.
På Danskedeals.dk kan du også købe gavekort på valgfrit beløb til alle Danske Hoteller A/S' hoteller og restauranter.
Kontakt os venligst på info@ og oplys det fulde navn og e-mailadressen, der er angivet ved køb. danske-hoteller.dk
Vi vil derefter sørge for at gensende dealbeviset til dig hurtigst muligt.